האסון בחתונה: מנהל התזמורת מספר על הרגעים הדרמטיים

אסתי פלד No Comments on האסון בחתונה: מנהל התזמורת מספר על הרגעים הדרמטיים

פיני רוטשטיין מנהל התזמורת אמש בחתונה בה נפל החתן מגובה רב ונפצע באורח קשה, בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר על הרגעים הדרמטיים, הטיפול מציל החיים שהעניק לחתן ועל הפקת הלקחים של בעלי התזמורות מהאירוע הקשה

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש (ראשון) חתן שהורם עם כיסא על שולחן ונפל מגובה של 3 מטר ונחבט בראשו וכעת הוא מורדם ומונשם במצב קשה. הציבור נקרא להתפלל על החתן חימי בן אהובה לרפו"ש יחד עם שאר חולי ישראל.

פיני רוטשטיין מנהל התזמורת וגם חובש במד"א התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן סיפר על האירוע הקשה, "התחיל הריקודים וכולם שמחו, וכמו בכל ערב הביאו שולחן והרימו את החתן ולרגע החתן איבד שיווי משקל ונפל למטה, והבנתי שקרה משהו חריג, חיכיתי שהוא יקום ואז הוא לא קם, בשניה לאח"כ הגעתי למקום וראיתי אותו עם פגיעת ראש קשה, מייד צלצלתי למוקד מד"א והזעקתי ניידת טיפול נמרץ".

עוד הוסיף, "יחד עם עוד חובשת מד"א שהייתה בין האורחים, נתנו לחתן טיפול מציל חיים עד שהגיעו כוחות ההצלה הנוספים".

רוטשטיין סיפר "כל ערב החתן עולה על השולחן ויש תמיד חוסר שיווי משקל בגלל שבכל צד מרימים בגובה שונה, אבל הפעם זה נגמר קשה מאוד, החתן ען חבלת ראש קשה, הכלה נמצאת בבית חולים וזה בגדר הזוי, מה קרה שכלה צריכה להיות בבית חולים ביום חתונתה?".

מנהל התזמורות מספר על הפקת הלקחים אליה הצטרפו רבים אחרים, "קיבלנו אנחנו התזמורת החלטה שלא לתת לזה יד באירועים שאנחנו מנגנים, אלינו הצטרפו עוד בעלי תזמורות, החלטנו מי שיביא שולחן או כיסא אנחנו פשוט נסגר את מהמוזיקה עד שיורידו את החתן משם".

 



0 תגובות